Categorized | Bear Grylls

Bear Grylls w Polsce cz. 1 [Lektor PL]


Polska – Gdynia. Odcinek, w którym Bear pokazuje nam, jaki może być pożytek, z przedmiotów które nas otaczają. Pokazuje m.in. jak zrobić schronienie z wraku samochodu, stworzyć pułapkę na zwierzęta z przedmiotów domowego użytku.

This post was written by:

- who has written 1171 posts on SURVIVALOCITY.


Contact the author

25 Responses to “Bear Grylls w Polsce cz. 1 [Lektor PL]”

  1. WariorAD says:

    Oglądałem chyba każdy jego ocinek, każdy jest tak samo zajebisty ;]

  2. garg20 says:

    @Jkillkennedy1963 Tez tak mysle :D

  3. TheArtiQ7 says:

    @Jkillkennedy1963
    Bardzo go lubię, ale tam nie chcę żeby tam był ;)
    Za duże ryzyko.

  4. pascalq56 says:

    Jagby poszedł 5km dalej to by był McDonald xD Łaoki w góre

  5. denzior says:

    ,,Nazywam się beer grylls.Pokaże wam jak przetrwać w najbardziej niebezpiecznych zakątkach świata” a jest w polsce
    ;d

  6. ktom681221 says:

    Ten wyraz twarzy z 0:53 i ta muzyczka, bezcenne

  7. kanarek123 says:

    początek to straszna szopka :) Jak chciał po budynkach poskakać to mógł do Paryża jechać.Francuzi lubią takie sporty

  8. DragonSkin342 says:

    Był w Polsce, jest gotowy na Afganistan!

  9. BellamyJelly says:

    ten odcinek był na discovery, czy to jakaś specjalna edycja?

  10. Paradiagle says:

    ale bym się zdziwił jakbym szedł sobie chodnikiem a tu Bear Grylls wychodzi z kanału :D

  11. maryska117 says:

    niezle

  12. MegaSandmannn says:

    polecam krzesiwo magnezowe którego używa Bear Grylls :

    allegro.pl/krzesiwo-magnezowe-xxl-survival-promocja-grylls-i1490124727.html

  13. Honia121 says:

    ale po co takie wygibasy uprawiać skoro mógł dojechać tym skuterem wodnym na brzeg? xD

  14. TheSprinter112 says:

    @Jkillkennedy1963 Tak k*** zombiaki go zjedzą xD Co takiego jest w prypeciu ? Powiem ci NIC tylko w okolicy reaktora jest promieniowanie :)

  15. Stickman4400 says:

    @dzikuPRO poczytaj sobie netykietę dziecko.

  16. tobiartobbiar says:

    cwaniakap

    co to ”fikolki”

  17. GruzdiX says:

    @cwaniakap lepiej skoczyc w doł i zrobic przewrót, niż spaść na same nogi i biec dalej. dlaczego? większe prawdopodobieństwo uniknięcia urazu. wszyscy parkourowcy to wykonują. nie dla szpanu. a dla bezpieczeństwa

  18. dzikuPRO says:

    @Stickman4400 a do kogo mówisz, do Bear’a? Pewno to obejrzy

  19. Stickman4400 says:

    @dzikuPRO nie do ciebie mówię bocie więc zamknij dupę.

  20. dzikuPRO says:

    @Stickman4400 I huj mnie to obchodzi

  21. cwaniakap says:

    Wszystko fajnie ale na chuj te fikolki?^^

  22. Stickman4400 says:

    Mieszkam w Gdyni :D

  23. 19Piotrek96 says:

    Pfff dzungla , pustynia , gory

    Ma jaja że przyjechał do polski

  24. MadeFakir says:

    Tylko Bear Grylls potrafi przez kilka dni być gładko ogolonym i mieć śnieżnobiałe zęby.

  25. Dusia3611 says:

    ej ty dylo JESTEŚ PIERDOLNIĘTY jak to oglądasz , ty byś kurwa w parku miejskim nie przeżył a dopier co w dzungli

Trackbacks/Pingbacks


Leave a Reply

Survivalocity on Facebook

*

Recent Posts